четвртак, 31. децембар 2009.

Preporuka za kraj godine : SAMUEL BLASER QUARTET - Pieces Of Old Sky (Clean Feed, 2009)


SAMUEL BLASER QUARTET - Samuel Blaser (trombon), Thomas Morgan (bas), Todd Neufeld (gitara) i Tyshawn Sorey (bubnjevi).

Poslednjeg dana stare godine preporucujem nesto sto je i meni preporuceno na neki nacin kao jednom od mnogobrojnih posetilaca najpoznatijeg dzez bloga "freejazz-stef" (bocna traka sajtova i blogova). U tekstu posvecenom zapazenim izdanjima za 2009. godinu, izmedju ostalog, pominje se par albuma iz domena, kako autor bloga kaze, slobodnog minimalizma, medju kojima je i Pieces Of Old Sky, Samuel Blaser Quarteta. Od ostalih izvodjaca istakli su se po meni jos i Who Trio.
Gorepomenuta preporuka
me je bas pozitivno iznenadila, a vrlo lako je mogla da promakne. Radi se o prelepom, minimalisticnom, suptilnom i nenametljivom, ali ne i nezanimljivom albumu, savrsenom da na neki nacin zaokruzi ovu diskografsku godinu. Posebno bih istakao zvuk gitare koja je odlicno uklopljena u ceo ambijent i posle duzeg vremena mi prija, posto i nisam neki ljubitelj njenog prisustva u dzezu, cast ovakvim izuzecima.
Ovde mi je posebno zanimljivo i to sto se moj ukus sa 'free-jazz' blogerom gotovo nikada ne poklapa, a u ovom slucaju na njegovoj listi stoje cak dva albuma (Who Trio - Less Is More, Wadada Leo Smith & Jack DeJohnette - America), koja su mi u uzem izboru za 2009. god., a blizu je bio i kada su u pitanju Trespass Trio. Ovo me je nateralo da ubuduce
malo detaljnije obratim paznju na njegov blog. Vama preporucujem da nabavite ovaj vanserijski album i takodje bacite pogled na njegove recenzije i preporuke. Sigurno necete pogresiti.

*FREEJAZZ-STEF - Top 10
*FREEJAZZ-STEF - Samuel Blaser Quartet

>>> SRECNA NOVA GODINA <<<

Нема коментара:

Постави коментар